top of page

Fotóstudió Házirend

Kérjük, hogy figyelmesen olvasd el és tartsd be a következő házirendet a fotóstúdióban való tartózkodás során:

Foglalás:

  • Minden teremhasználat előzetes foglalás alapján történik. Kérjük, foglalj időpontot előre a stúdió használatához!

  • 48 órán belüli foglalás a szabad helyek függvényében megoldható, keressetek minket elérhetőségeink egyikén. 

  • Minden foglalás csak írásos visszaigazolás esetén érvényes. Amennyiben nem kaptál visszaigazolást, vedd fel velünk a kapcsolatot!

  • Az online foglalórendszerben foglalható maximális időtartam 4 óra. A 4 órát meghaladó vagy egész napos fotózásra, forgatásra kérj ajánlatot emailben az info@studioheaven.hu email címen. 

 

Foglalás módosítása:

  • Egy alkalommal módosítható díjmentesen az fotózást megelőző 168 óráig, ez a foglalási oldalon szabadon módosítható (regisztrációhoz kötött opció)

  • 168 órán belül a foglalt időpontig a módosítás 5000 forintba kerül, emailes visszaigazolás szükséges!

  • 48 órával a foglalás előtt már nem tudunk időpontot módosítani, ilyenkor a lemondási feltételek lesznek érvényesek.

 

Foglalás lemondása:

  • A lefoglalt időpontot megelőző :

    • 168 órán belül a bérleti díj 50 százaléka,

    • 48 órán belüli lemondás esetén a bérleti díj 100 százaléka kiszámlázásra kerül.

 

Fizetés:

  • A stúdióbérlést és az igénybe vett szolgáltatások árát az érkezéskor kell megtéríteni az érvényes árlista szerint. Esetleges plusz költségeket a bérlés befejezése után kell megfizetni.

  • A terembérleti díj tartalmazza a terem alap rend szerinti elrendezését és az alap technikai felszerelést (egy folyamatos fényű led lámpa és egy stúdióvaku fényformálókkal) 

  • Stúdiónkban kizárólag készpénzfizetési lehetőség van jelenleg, kérjük, hogy a foglalásnak megfelelő készpénzzel érkezzetek! A közelben több Bankautomata is van (OTP, MBH, K&H) érkezés előtt tájékozódjatok.

  • Árain az Áfát tartalmazzák.

Érkezés-távozás:

  • Studiónkba érkezéskor, asszisztens kollégánk adja át a termet.

  • A terembérlés az előre lefoglalt időtartamra vonatkozik. Késés esetén a ti időtök vész el, érkezzetek pontosan.

  • Egy bérlési időszak 55 perc! 50-kor kollégánk kopogtat, így tudni fogjátok, hogy megkezdődött az utolsó 5 perc. A termet 55 kor át kell adni, hogy az utánatok következő is el tudja kezdeni a fotózást egészkor.

  • A  fotózáshoz szükséges technikai előkészítést, a felkészülést is a bérlés ideje alatt kell elvégezned, ennek megfelelően tervezd meg a bérlés idejét!

  • A termet ugyanolyan állapotban adjátok át a következő fotózásra, ahogyan ti is elvárnátok, hogy kinézzen.

  • Amennyiben rövidre sikerült a bérlési idő, hosszabbítani a szabad helyek függvényében tudunk. Minden megkezdett óra egésznek számít!

  • Amennyiben hamarabb végeztél a lefoglalt bérlési időhöz képest, a bérleti díjból nem áll módunkban visszaadni.

Teremhasználat:

  • A stúdió kizárólag a foglalással rendelkező ügyfelek számára használható.

  • Ajánlott Maximum létszámok:

    • Éden 8 fő

    • Glam 6 fő

    • Angel 6 fő 

  • A létszám maximum attól független, hogy fotós, sminkes, stylist vagy a fotózandó személyek.

  • Nagyobb létszám esetén az Angel és Glam termek összenyithatók, együttes foglalás esetén 20% kedvezményt adunk az árból. Ilyenkor mindkét termet foglaljátok le a fotózás teljes időtartamára.

  • Amennyiben nagyobb létszámban szeretnétek fotózni, nagy stábbal érkeztek vagy workshopot szeretnétek tartani, akkor vegyétek fel velünk a kapcsolatot. 

  • Alapesetben egy bérlési időszak, azaz egy óra alatt egy ügyféllel lehet fotózni és egyszerre egy fotós, vagy fotós csapat dolgozhat.

  • A Studio egész területén TILOS a dohányzás és a nyílt láng használata. A teremben TILOS csillagszórózni, gyertyát gyújtani, vagy bárminemű tűzveszélyes eszközt használni!

  • A termek NEM hangszigeteltek, így megkérünk benneteket, figyeljünk egymásra és ne zavarjuk egymás munkáját.

  • Lepakolni, öltözködni és készülődni a bérelt teremben lehet.

  • Szabadon használható sminkes helyet a folyosón találtok.

  • A váltócipő / lábzsák használata esős, sáros időben kötelező! Mindenkinek (fotós, modell, stáb, kísérők)! Kérlek titeket, hogy tájékoztassátok az ügyfeleiteket is a szabályról!  

  • Megérkezésekor saját érdeketekben azonnal ellenőrizzétek a stúdió berendezésének állapotát és működését, és az esetleges hibákat azonnal jelentsétek a Stúdió képviselőjének. Ellenkező esetben, az esetleges nem bejelentett hibákért a felelősség a tiétek, mintha ti okoztátok volna.

  • A stúdióból eszközt és bármilyen tárgyat kivinni vagy elvinni TILOS, feljelentést von maga után! 

  • A díszletek átrendezése TILOS, a nagyobb dekorelemek rögzítve vannak, a kisebb dekortárgyak szabadon pakolászhatók.


Tisztaság és Rendezettség:

  • Kérjük, úgy adjátok át a termet, ahogy azt átvettétek. Tartsátok tiszta és rendezett állapotban a berendezéseket és a termet.

  • A termekben TILOS a csillagszóró, gyertya, komfetti, csillámpor és egyéb szóródó anyagok használata. 

  • Amennyiben a termet nem tiszta állapotban adjátok át, extra félóra takarítási díjat számlázunk ki. Szükség esetén keressétek kollégánkat és tudunk adni takarítóeszközt.

  • A kárpitozott bútorok beszennyezése esetén 15.000 Ft/bútor a kárpit tisztítási díj, amelyet köteles megfizetni a szennyezést okozó.

Felelősség:

  • A Fotóstúdió Házirend betartása és betartatása a stúdiót bérlő személy felelőssége. Ellenőrző személy a stúdió képviseletében kijelölt személy. A stúdió termeit és annak berendezéseit mindenki a saját felelősségére használja. A stúdió területén okozott kárt a károkozó vagy annak törvényes képviselője köteles megtéríteni. Az okozott kárt jogosultak vagyunk utólag is kiszámlázni. 

  • A stúdió nem vállal felelősséget a személyes tárgyakért vagy sérülésekért a bérlés során. Balesetről, vagy egyéb rendkívüli eseményről a stúdió vezetőjét vagy a jelenlévő képviselőjét azonnal tájékoztatni kell. A stúdiót bérlő személy, a stúdióba belépve elfogadja, hogy az esetleges balesetekért kizárólag ő felelős, és a stúdióvezető vagy az üzemeltető Kft. képviselője nem vonható felelősségre.

  • A stúdióban felejtett tárgyakért nem tudunk felelősséget vállalni, de ha találunk valamit, félre tesszük 1 hónapig megőrizzük, utána adományboltban leadjuk.


Kisállatok és társaik:

  • Ha a kis kedvenceddel szeretnél képeket, kérlek jelezd előre, mert a bérlés után több idő szükséges a terem kitakarítására. Állatbarát stúdió vagyunk, de fontos szabály, hogy csak szobatiszta kisállattal jöhettek. Nem szobatiszta kölyök állatot nem áll módunkban fogadni. Az ágyakat, kárpitozott bútorokat állatok nem használhatják! Szőrös vagy foltos kárpit esetén 15.000 Ft/bútor kárpittisztítási díjat számolunk fel.

  • Ha kisállattal érkeztek, a bérlési idő végén 15 percel hamarabb kell átadni, mivel a termet ki kell porszívózni és át kell szellőztetni minden esetben. 

  • A kisállat által okozott kárért a gazdi tartozik felelősséggel.

 

Parkolás:

  • A Stúdió épülete körüli 6 gépjárműnek van kijelölt hely, itt tudtok parkolni ingyenesen. Kérünk benneteket, hogy csak és kizárólag a Studio Heaven táblával megjelölt saját ügyfélparkolóit használjátok, mert a telephelyen belül máshol tilos parkolni. Illetve legyetek körültekintőek leparkoláskor, mert a közlekedési útvonalat tilos elállni, biztosítani kell az átjárást a telephelyen belül.

  • Az utcán fizetős a parkolás 0135 Zóna  08:30 - 18:00  300 Ft / óra



 

A bérlő és a vendég köteles betartani a jelen házirend szabályait. Abban az esetben, ha megsérti a házirend szabályait, az üzemeltetőnek jogában áll elállni a stúdió munka folytatásától, és ezzel kapcsolatos szolgáltatásokat visszamondhatja a megegyezett idő lejárta előtt! 

bottom of page